مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 18 سال و 13 روز سن داره
مهشیدمهشید، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

...مــهدیـ ــار...

روزه گرفتن های مهدیار جون.

1391/12/8 23:20
نویسنده : مامان
217 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی مهدیار جونsmile emoticon kolobok.

ماه رمضون امسال شبا ساعت 12 که من غذا درست میکنم واسه سحر خودم و بابایی تو هم هر شب میگی منم میخوام فردا رو روزه بگیرم و نهار من رو  بیار که فردا رو میخوام روزه بگیرم و عادت کردی هر شب که سحری درست میکنم غذا میخوریsmile emoticon kolobok.

فرداش که از خواب بیدارsmile emoticon kolobok میشی اب یا غذایی میخوری هی میگی فقط همین یکباره و گرنه من روزه امsmile emoticon kolobok. و منم میگم اره اون یکبار که عیبی نداره و میدونم که تو روزه ای.

ولی غصه نخور عزیزم روزی میرسه که تو هم مثل من و بابایی روزه کامل بگیری .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)